keskiviikko 18. syyskuuta 2013

Jouluhulluus...

... onneksi se ei ole vielä iskenyt, syynä varmaan lämpöiset säät.

Mulle lahjoitettiin kodinvaihtaja-hamsteri pari viikkoa sitten.
En ole koskaan ennen omistanut hamsteria (marsun ja hiiren kyllä) joten kun sen perushoito oli opiskeltu niin johan piti alkaa miettimään, että mitäs tälle sitten joululahjaksi.
Jotain namijemma-juttuja teen (hamsterin nami = pieni pala pähkinää tai vaikka pari auringonkukan siementä)
tuo kun ei varmastikaan osaa arvostaa uutta ruokakuppia tai juomapulloa saatika kuljetuslaatikkoa.

Onneksi tuo duna-niminen kamala muoviterraario missä tuli on sininen. Hamsu kun muutti makkariin niin sopii noihin uusiin verhoihin loistavasti tuo sävy. Kyllä mä olen sille tilaamassa isompaa heti kun rahatilanne sallii.

Sain tuossa hassun idean.
Mä oon jo pari vuotta kaivannut joulutaulua, sellaista mikä olisi jotenkin ihanan jouluinen, mutta kuitenkin aika neutraali, että sitä voisi pitää koko talven seinällä.

Sitten se idea syntyi. 
Teetän muutamasta kuurankukka-valokuvastani tällaisen yhdistelmän, mikä muistuttaa hiukan ikkunaa.
Eli jää on ikkunan takana ja minä sisällä lämpöisessä.
VAikka Helsingissä on ollut lunta parina vuonna ihan yllin kyllin, jouluna sitä ei toissavuonnakaan ollut eli jotain lumifiilistä - varmuuden vuoksi.

Täytyy nyt vielä miettiä, että onko se nyt se kuurankukka vai joku muu talvimaisema...

Ihania joulutauluja löysin mm. 


Muutama hauska taulu... ja muutama mitä en kyllä missään nimessä ottais kotiini... Täällä 


Tästä kaupasta en tiedä, mutta aivan ihania julisteita... 

Mitäköhän duunin printteri sanois yhdestä tai kahdesta tuollaisesta... jos saisi printattua A3 kokoon...
TAitavat tosin olla sen verran suojattuja että pixelit ei riitä suurentamiseen.
Josko noista omista viime joulun kuvista joku.

Ärsyttää, mun järjestelmäkamera pöllittiin reissussa ja pitäis nyt hankkia uusi.
Täytyy alkaa vaanimaan tarjouksia.

Tykkään ottaa kuvia ja harjoitella; mikäs siinä kun on isot muistikortit ja voi ihan vapaasti räpsiä - ei ole niin kuin ennen kun piti odottaa kunnes rulla on teetetty - ja huomata että puolet kuvista epäonnistui.

Pitää varmaan mennä nukkumaan.
Huomenna töitä. Onneksi on iltavuoro, niin aamulla saa nukkua.





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti